EPS je produžio rok za plaćanje novembarskog računa za struju do 29. januara, do kada će građani moći da ostvare popust od pet odsto, kaže izvršni direktor snabdevanja u Elektroprivredi Srbije Radovan Stanić.
– Intenzivno se radi i da se omogući elektronsko plaćanja računa za struju, koji očekuje da će tokom sledeće nedelje početi da radi portal „Uvid u račun“. Reklamacije se zasad, pisanim putem, mogu dostaviti na šalterima EPS-a – istakao je on.
Ove godine neće biti poskupljenja struje, potvrdili su EPS i Ministarstvo energetike. Elektroprivreda se oporavlja od decembarskog sajber napada, koji je otežao isporuku i naplatu novembarskog računa za struju domaćinstava.
IT stručnjaci EPS „maksimalno“ rade na zaštiti sistema i podataka, ali EPS ne sprovodi istragu zbog hakerskog napada.
– Prioritet u ovom trenutku je postizanje bezbednosti sistema i podataka. EPS je pre Nove godine odštampao i isporučio račune za struju domaćinstvima „Pošti“ i očekujemo da su ovih dana stigli na prave adrese. Vanrednim angažovanjem svih zaposlenih, uspeli smo da taj posao završimo do kraja. Znajući da posao na vreme nije završen, došlo je do pomeranja roka za plaćanje – navodi Stanić.
Stanić navodi da je EPS u ovom trenutku doneo novu odluku da se rok za plaćanje novembarskog računa pomera na 29. januar, kada je rok za plaćanje i decembarskog računa za struju.
– Svi kupci koji do tada izmire račune, moći će da ostvare popust od pet odsto. Smatramo da na taj način izlazimo kupcima u susret, jer ne smeju trpeti zbog naših problema, koji su uzrokovani hakerskim napadom – ističe Stanić, dodajući da će decembarski račun stići na vreme.
On napominje da hakerski napad nema veze sa načinom obračuna, koji je posledica očitavanja brojila za mesec dana, ističući da je zasad otežano rešavanje reklamacija.
– Građani mogu reklamirati račune za struju pisanim putem na šalterima. Kad god je podnesu, biće razmatrana s dužnom pažnjom. Ppusti i olakšice obračunati najugroženijim građanama i penzionerima i za oktobarski i novembarski račun za struju. Ako neko nije dobio popust, može podneti reklamaciju. Niko neće biti oštećen, ako je bilo problema – objašnjava Stanić.